4. 45 nenas e nenos comezan un curso de surf organizado polo Silfo SurfCamp coa colaboración do Concello

25Ago 2015

Mañá comezarán a disputarse as finais do torneo de fútbol praia infantil
540-f-foto

O deporte segue a encher de actividade este verán a praia de Area Maior.  Despois da exitosa sesión de balonmán praia da semana pasada, hoxe comezaron os cursos de iniciación e perfeccionamento de surf organizados polo Silfo SurfCamp coa colaboración do Concello de Malpica de Bergantiños, e que permitirán que un total de 45 nenas e nenos aprendan a cabalgar sobre as ondas coas súas táboas ou melloren a súa técnica. Os participantes foron recibidos polo concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, e o presidente do Silfo SurfCamp, José Rodríguez, e despois puideron desfrutar da primeira das catro xornadas de surf das que consta o curso.

Os pequenos e as pequenas surfistas coincidirán a partir de mañá cos participantes no torneo infantil de fútbol praia, xa que comezan as finais. No primeiro partido, previsto para as 18.40 horas, os máis pequenos xogarán contra as mamás. O torneo organizado pola Concellería de Deportes vense disputando durante todo o mes de agosto, coa participación de máis de sesenta nenos e nenas de 7 a 15 anos.

Ao longo do mes de agosto, organizados polo Club Náutico de Malpica, tamén se desenvolven cursos de kayak e vela lixeira.