4. Un grupo de xubilados de Malpica de Tajo fan a primeira visita a Malpica de Bergantiños tras a aprobación do irmandamento

11Abr 2015

O programa de colaboración entre os dous concellos foi ratificado pola corporación municipal o pasado 26 de marzo
540-f-foto

Menos dun mes despois da aprobación definitiva do irmandamento con Malpica de Tajo por parte da corporación municipal, Malpica de Bergantiños recibe a primeira delegación chegada dende a localidade toledana. Un grupo de xubiladas e xubilados de Malpica de Tajo realizaron onte unha visita a terras bergantiñáns que incluíu unha recepción na casa consistorial de Malpica de Bergantiños. O alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Alfredo Cañizo, conversaron cos visitantes e intercambiaron agasallos. Os maiores de Malpica de Tajo marcharon encantados da vila.

Malpica de Tajo é un municipio de 2.000 habitantes situado na comarca de Torrijos, a 51 quilómetros da cidade de Toledo. O importante papel que xogou ao longo da historia quedou reflectido no seu castelo, unha xoia da arte mudéxar datada no século XIV e que goza da declaración de Ben de Interese Cultural. Dende o punto de vista económico destaca a industria bodegueira, representada por marcas de tanto prestixio coma Osborne ou Pagos del Marqués de Griñón.

Un dos obxectivos do irmandamento é aproveitar os recursos das dúas localidades para iniciar unha serie de intercambios en áreas coma a cultura, a empresa e o turismo.