Martes 13°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica bota a andar un servizo de colaboración con persoas en situación de vulnerabilidade

18Mar 2020

O Concello de Malpica de Bergantiños está a desenvolver a través dos Servizos Sociais municipais un servizo de colaboración coas persoas en situación de vulnerabilidade, para tratar de frear a crise de expansión do COVID-19.

Este servizo está destinado exclusivamente a persoas con problemas de saúde, mobilidade ou idade avanzada que estean sós e non dispoñan de apoio familiar. O catálogo de servizos está aberto tanto á provisión de alimentos como de medicamentos.

Todas e todos os usuarios durante a prestación deste servizo, atenderá ntodas as recomendacións de seguridade establecidas para a situación de alerta sanitaria na que nos atopamos, e deberán seguir estritamente as instrucións que reciban do persoal dos Servizos Municipais.

Para contactar con nós, poñemos a disposición o número de teléfono 981 720 280 en horario de 9:00 a 14:00 horas.