Luns 15°
  4. MANIFESTO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA SOBRE OS ASASINATOS DE VALGA

17Set 2019

MANIFESTO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA SOBRE OS ASASINATOS DE VALGA

‘’No concello de Malpica estamos consternados polo terrible asasinato cometido contra 3 mulleres no concello de Valga: Sandra, Alba e María Elena; e queremos facer visible a nosa repulsa ante a violencia de xénero, que deixa xa 41 mulleres asasinadas en 2019 e máis de 1.000 dende o ano 2003 no Estado español.

Non esquecer tampouco, que son moitas máis as mulleres que sofren as terribles consecuencias da violencia machista, xa que nas estatísticas soamente se consideran aquelas que son asasinadas polas súas parellas ou
exparellas sentimentais, deixando fóra, por exemplo, a dúas das tres mulleres que faleceron onte en Valga por non cumprir con esta premisa.

Por iso convocamos 3 minutos de silencio ás 12h deste mércores, 1 por cada unha das vítimas, como unha forma de amosar a nosa tristeza polo ocorrido e agardando que todas as Entidades Locais de Galicia se sumen a esta declaración unindo esforzos para facer visible o rexeitamento común ante a violencia exercida contra as mulleres’’.