Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Cincuenta veciños do municipio de Malpica participan nos cursos de envellecemento activo inaugurados hoxe

21Out 2014

A empresa de economía social + Porvir, creada pola asociación Íntegro, realizou en Buño a súa presentación en sociedade con esta actividade
540-f-foto

A Concellería de Servizos Sociais de Malpica puxo en marcha hoxe dous talleres de envellecemento activo na Casa do Oleiro de Buño e no Centro Cívico. Na iniciativa participan 50 persoas, repartidas entre ámbolos grupos, e mesmo hai lista de agarda. De feito, este tipo de cursos teñen en cada edición unha excelente acollida por parte dos participantes.

Este ano hai moitas novidades, tal como explicou a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, empezando pola empresa que vai desenvolver os talleres. De feito, ás catro da tarde presentouse en Buño + Porvir, unha empresa de economía social creada no seo da asociación Íntegro que presta servizos especializados na atención ás persoas con diversidade funcional, aos maiores e á infancia. O presidente de Íntegro, Adolfo López Baña, agradeceu o apoio do Concello de Malpica, “a primeira Administración que confía en nós”, dixo.

O alcalde, Eduardo Parga, reiterou esa confianza e expresou o seu desexo de que os participantes se involucren nas actividades previstas “porque estou segurO -dixo- de que van gañar en benestar e autonomía”.

O curso de envellecemento activo pretende, de feito, ofrecer aos maiores unha serie de ferramentas que lles axuden a mellorar a súa calidade de vida. Monitores e participantes traballarán nos ámbitos da saúde, a participación na sociedade, a seguridade e a formación continua, catro grandes bloques que abranguen propostas coma alimentación saudable, mantemento físico, club de lectura, festas, teatro, cine, visitas a balnearios, prevención de riscos no fogar ou busca de afeccións. O obradoiro desenvolverase ata finais de novembro.