Luns 15°
  4. “A igualdade tamén é cousa nosa”: homes de Malpica dan a cara no Día da Muller

6Mar 2018

“A igualdade tamén é cousa nosa”: homes de Malpica dan a cara no Día da Muller

8 marzo (3)

Desde a Concellería de Servizos Sociais e Igualdade queremos implicar a toda a sociedade na conquista da igualdade, e por iso este ano son os homes os que se poñen no lugar das mulleres cun simbólico mandil e que dan a cara para proclamar que “A igualdade tamén é cousa nosa”. O empresario e cociñeiro Óscar Souto Ures, o oleiro Fernando Cambón Cambre, o gandeiro e concelleiro Julio José Vila Díaz, o mariñeiro Luis Veiga Veiga, os futbolistas Ricardo Cotelo e David Dourado, o tenente de alcalde Miguel Ángel Fernández Mirás e o alcalde, Eduardo Parga Veiga, representan aos homes de Malpica nun cartel que está a repartirse esta semana polo concello.

O cartel, polo seu simbolismo, forma parte da propia programación que se desenvolverá no Día Internacional da Muller. A conmemoración comezará ás 11.00 horas no CEIP Joaquín Rodríguez Otero cunha solta de globos de cor violeta en lembranza de todas as mulleres vítimas de violencia de xénero.

MANS CREATIVAS (1)

Ás 13 horas, no Centro Cívico de Malpica, procederase á inauguración da exposición Mans creativas, unha mostra de artesanía coa que queremos poñer en valor o traballo artístico e creativo de mulleres do noso concello como as oleiras Lola Faya Puñal, Carmen Regueira Ordóñez, Carmen Isabel Labrador Fariña, Marilá Gómez Caamaño e Dolores Martínez Villar, a oleira e xoieria Ana Visos e as redeiras das asociacións Mar da Illa e O Fieital.

O acto inaugural está aberto a toda a poboación. Comezará cunhas breves intervencións da concelleira de Servizos Sociais e Igualdade, Marisol Blanco Gorín, e o alcalde, Eduardo Parga Veiga, e rematará cun aperitivo.