Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Clausurado o curso de técnicas de pladur impartido por Íntegro para persoas con diversidade funcional ou en risco de exclusión

15Dec 2015

As persoas participantes fixeron as prácticas na Casa do Oleiro de Buño, onde acondicionaron un aula para os obradoiros de manualidades

540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, clausuraron hoxe o curso de técnicas de colocación de pladur e pintura que viña impartindo dende principios de novembro a Asociación Íntegro e no que participaron persoas con diversidade funcional e/ou en risco de exclusión social. No acto de entrega de diplomas tamén estiveron o presidente de Íntegro, Adolfo López Baña, e o monitor encargado de impartir o obradoiro, Miguel Álvarez.

A concelleira de Servizos Sociais agradeceu a colaboración da Asociación Íntegro no desenvolvemento do programa de formación específica para estes colectivos que vén desenvolvendo o seu departamento nos últimos anos, e que ten como fin último lograr a integración das persoas participantes. ?Dende a área de Servizos Sociais e Igualdade consideramos a inclusión social como un obxectivo prioritario, e nese sentido planificamos actividades que fomentan a participación de todos os nosos usuarios e usuarias e que nos permiten ir dando pasos cara a súa inclusión?, manifestou Marisol Blanco. Pola súa banda, o presidente de Íntegro destacou o importante labor de visibilización destes colectivos que desenvolve o Concello de Malpica, que neste sentido cualificou coma un concello exemplar.

O obradoiro, subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña, foi fundamentalmente práctico. As persoas participantes aprenderon as técnicas básicas de colocación de pladur e pintura e acondicionaron unha aula situada no primeiro andar da Casa do Oleiro que a partir de agora poderá ser utilizada polas alumnas e alumnos de manualidades.