Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Clausurado o curso de alfabetización informática para mulleres, incluído no programa Conectad@s da Área de Igualdade

17Dec 2015

Nove alumnas participaron na actividade, organizada polo Concello de Malpica en colaboración coa Deputación Provincial da Coruña

540-f-foto

As nove alumnas que participaron no curso de alfabetización informática para mulleres organizado dende a Área de Igualdade do Concello de Malpica, en colaboración coa Deputación Provincial da Coruña, recibiron hoxe os seus diplomas nun acto ao que asistiron o alcalde, Eduardo Parga; a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, e a técnica de Igualdade, Patricia Vaquero, que foi, ademais, a encargada de impartir o obradoiro durante máis de dous meses.

O curso de alfabetización dixital formou parte do programa Conectad@s, que promove o coñecemento e a utilización das novas tecnoloxías para contribuír a diminuír a brecha dixital de xénero. As sesións formativas desenvolvéronse na Casa do Oleiro de Buño, onde tamén tivo lugar hoxe o acto de clausura, con panxoliñas e doces de Nadal incluídos.

O obxectivo do curso foi dotar ás participantes das ferramentas básicas en informática e novas tecnoloxías, pero tamén se traballaron de maneira transversal cuestións coma a igualdade de xénero e de oportunidades. Todas as asistentes amosáronse moi satisfeitas co resultado da iniciativa e pediron aos representantes do goberno local que sigan programando este tipo de actividades formativas.