Luns 15°
  4. A asociación Caldeirón e o Concello impulsan o Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas na súa 10ª edición

28Mai 2015

O alcalde, Eduardo Parga, e o secretario da entidade organizadora, Paco Souto, presentaron hoxe a convocatoria
540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o secretario da Asociación Cultural Caldeirón, Paco Souto, presentaron hoxe a décima edición do Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas, que ten o apoio total do Concello “porque cremos nesta iniciativa e seguiremos a apoiala”. Así o asegurou o rexedor, que tamén expresou o seu desexo de que volva a haber unha alta participación e de que a sona do concurso literario siga a espallarse a nivel nacional e mesmo internacional. Neste sentido, Paco Souto lembrou que o gañador da anterior edición reside en Bruxelas.

O Concello de Malpica achega para o certame un total de 2.100 euros, 1.000 dos cales destínanse á dotación do premio, e tamén financia a edición das obras gañadoras. Para Paco Souto foi “un acerto” optar por una edición e unha colección propias, grazas ao cal hoxe “temos un formato recoñecible e unha lista de autores que todo o mundo envexa”. O secretario da asociación Caldeirón cualificou o apoio do Concello de Malpica coma “un privilexio”.

O Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas naceu a partir dos recitais de poesía erótica e contos de medo organizados pola Asociación Cultural Caldeirón nos locais de hostalería de Malpica. Hoxe xa é un referente e cada vez vai a máis. Na pasada edición duplicouse o número de orixinais, cun total de 25, e os organizadores agardan manter ou mesmo ampliar a cifra este ano, no que o certame recibirá un impulso para conmemorar o seu 10º aniversario.

O prazo para presentar as obras xa está aberto. Os interesados poden envialas ao Concello de Malpica (Avda. Emilio González López, 1-15113 Malpica de Bergantiños), indicando no sobre “X Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas”.

Relación de gañadores das nove edicións anteriores:

1.     “Arredor do teu corpo”, Antonio García Teijeiro

2.      “Baile Átha Cliath”, Alberte Momán

3.      “Xoguetes póstumos”, Enma Pedreira

4.      “Rúa da cancela”, Eli Ríos e Eduardo Estévez

5.      “Amantes”, María Lado

6.      “Carnia Haikai”, Elvira Riveiro

7.      “Chamádeme Eva”, Mercedes Leobalde

8.      “Dominio público”, Ramón Neto

9.      “O episodio”, Verónica Martínez Delgado e Alberte Momán. O libro presentarase coincidindo coa Cea das Letras, no mes de novembro, na que tamén se fará publico o fallo da décima edición.