Luns 15°
Martes 16°
Mércores 15°
  4. Aberto o prazo de inscrición dos Campamentos Deportivos da Deputación da Coruña

10Mai 2024

Aberto o prazo de inscrición dos Campamentos Deportivos da Deputación da Coruña

Aberto de inscrición para os campamentos deportivos da Deputación da Coruña deste verán, destinados a nenos/as empadroados/as en Malpica, nacidos entre o 1 de xaneiro do 2010 e o 31 de decembro de 2015.

As persoas interesadas terán ata o 28 de maio para facer as inscricións. As inscricións das persoas participantes realizaranse no rexistro do concello de Malpica.

Dende o día 29 de maio ata o día 31 de maio farase o sorteo das prazas. Terán prioridade os nenos e nenas que nunca asistiran ás campañas de verán. No suposto de ter máis solicitudes que números de prazas concedidas pola Deputación, realizare un sorteo público diante do secretario/a do concello para adxudicarla.

Podes obter toda a información na seguinte ligazón

Campamentos deportivos (dacoruna.gal)