Martes 14°
Mércores 14°
  4. Voluntariado de protección civil de toda a provincia participou en Buño nun curso sobre manexo de desfibriladores

28Abr 2018

curso DESA 2018 protección civil

O antigo centro comarcal de Buño acolle nesta xornada de sábado un curso para agrupacións de voluntarios de protección civil organizado pola Academia Galega de Seguridade Pública (Agasp), a Dirección Xeral de Protección Civil e o Concello de Malpica a través da agrupación que dirixe Iván Muíño. O obxectivo da acción formativa é que os/as participantes, un total de 24, adquiran a formación necesaria para a utilización e o manexo dos desfibriladores externos, de xeito que sexa posible, por unha banda, aumentar as taxas de supervivencia nos pacientes con morte súbida conseguindo un aceso precoz a un sistema de emerxencias médicas e, por outra, acurtar os tempos para realizar reanimación cadiopulmonar e a desfibrilación precoz.

curso DESA 2018 protección civil

Na presentación do curso, que é gratuíto, participaron o alcalde de Malpica, Eduardo Parga; o concelleiro de Seguridade, Miguel Fernández, e a xefa da área técnica de emerxencias, Chus Leiras, que convidaron ás/aos participantes, procedentes de agrupacións de toda a provincia, a sacar o máximo rendemento da actividade. Con esa finalidade, o programa formativo inclúe unha parte teórica e outra práctica.

Tanto os representantes do goberno local como o xefe da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil de Malpica, Iván Muíño, expresaron o seu agradecemento á Academia Galega de Seguridade Pública por incluír o noso concello no programa de actividades descentralizadas, que permite achegar a formación ás comarcas galegas e facilitar a participación do voluntariado.