4. Unha ducia de bandas participará no concerto benéfico ‘Isla Bonita’ que organiza o Concello de Malpica e a Asociación Salitre

15Out 2021

Unha ducia de bandas de Malpica e doutras zonas da provincia da Coruña xa confirmaron a súa participación no concerto benéfico ‘Isla Bonita’ que organiza o Concello de Malpica en colaboración coa Asociación Cultural e Deportiva Salitre. O evento terá lugar o vindeiro 23 de outubro a partir das 16:00 horas no aparcadoiro de Canido.

A celebración deste festival solidario ten como obxectivo recadar fondos para colaborar cos afectados pola erupción volcánica da illa de La Palma. Entre os grupos e artistas convidados atópanse o Mago Carlangas, Meigallo da ACD Carcaxía, Gaiteiros da AC Malante, Salitre no Pupitre, Xurxo Souto, O Pau Ke Vira, Juampiños, Improvisóns, Cantareiras da AC Raigañas, Las Antonias, Amenaza de Muerte e DJ SIL.

O aforo estará limitado e será necesario confirmar a asistencia de xeito previo enviando un correo electrónico a salitremalpica@gmail.com indicando nome e apelidos de cada solicitante ademais dun teléfono de contacto.

A concelleira de Cultura, Noelia Freijeiro, lembrou que, con esta actividade, “Malpica pretende aportar un pequeno grao de area co que facilitar a recuperación económica nunha situación dramática para centenares de familias”. “A entrada en actividade do volcán Cumbre Vieja provocou a destrución de vivendas, edificios e plantacións, forzando o desprazamento das persoas residentes e tamén de moitos animais salvaxes e domésticos”, lembrou.

Neste sentido, a concelleira lembrou que “o proxecto pretende contribuír á mellora da atención aos animais desprazados polos efectos derivados da actividade volcánica e a evacuación da poboación”.