Mércores 12°
  4. Suelo Empresarial del Atlántico presenta en Malpica un plan para impulsar o polígono de Buño

8Xul 2021

Suelo Empresarial del Atlántico presentou esta mañá un plan para impulsar o polígono empresarial de Buño que inclúe tanto a promoción e difusión como a mellora da oferta económica.

Con este obxectivo, a xerente Beatriz Sestayo reuniuse no Concello co alcalde, Walter Pardo, o concelleiro Alfredo Cañizo, o concelleiro de Promoción Económica, Sergio García e o secretario da asociación de empresarios, Fernando Couto, para explicar a oferta de máis da metade da superficie en Dereito de Superficie.

SEA
Imaxe da xuntanza desta mañá | Suelo Empresarial del Atlántico

Dentro das medidas expostas para impulsar o polígono, no último Consello de Administración aprobouse ampliar a oferta de chan en dereito de superficie, a modo de alugueiro con opción a compra, a preto de 15.000 metros cadrados, co que se duplica a oferta existente ata o momento. As cifras que deberían abonar os emprendedores son moi reducidas, de só 90 euros ao mes para parcelas de 1.000 metros cadrados e de 109 euros para as de ata 1.466 metros cadrados.

Na modalidade de Dereito a Superficie, as empresas poden instalarse sen necesidade de afrontar o gasto da compra do chan. Así, poderían continuar nesta modalidade durante un período de ata 30 anos ou ben optar por comprar a parcela, cunha redución parcial das cantidades abonadas previamente.

En paralelo, dentro das medidas adoptadas, Beatriz Sestayo presentou o vídeo promocional elaborado para impulsar o polígono industrial e que recolle a súa proximidade ao porto pesqueiro, á Coruña, a Santiago e as súas enormes posibilidades como área empresarial para distintos sectores. O vídeo foi entregado ao Concello e será difundido por “SEA”, dependente do Ministerio de Transportes a través do SEPES, en distintos foros económicos e empresariais.

O alcalde, Walter Pardo, en nome do goberno local, agradeceulle a Beatriz Sestayo “política e persoalmente o esforzo para promocionar o noso polígono, en busca de sinerxias co empresariado local para fomentar a economía e xerar emprego, obxectivos fundamentais para nós”, sinalou.

Pola súa banda, Beatriz Sestayo apuntou que “imos apostar por Malpica, e tentaremos dinamizar o polígono buscando distintas fórmulas que cremos que servirán de revulsivo, coa colaboración do Concello e atendendo as propostas das asociacións de empresarios”, explicou.