4. Rematou o taller de pladur e pintura organizado pola Concellería de Servizos Sociais para persoas en risco de exclusión

16Dec 2017

Coa entrega de diplomas e unha visita ao espazo acondicionado rematou o taller práctico de pladur e pintura organizado pola Concellería de Servizos Sociais do Concello de Malpica, a través da empresa de economía social Máis Porvir, para persoas en risco de exclusión social. O obxectivo é mellorar as posibilidades de inserción laboral dos participantes, pero tamén se conseguiu darlle un valor engadido ao traballo mediante o acondicionamento dunha aula na Casa do Oleiro de Buño.

CLAUSURA PLADUR (5)

No acto de clausura participaron o alcalde, Eduardo Parga; a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín; o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández; Adolfo López Baña, administrador de Máis Porvir, e Sandra Caamaño, xerente da empresa.

O taller de pladur e pintura permitiu darlle continuidade ao programa de formación que vén levando a cabo nos últimos anos co obxectivo de impulsar a empregabilidade dos colectivos que teñen máis dificultades para acceder ao traballo. Foi un obradoiro totalmente práctico, no que se ofreceron ás persoas participantes os coñecementos básicos en instalación de pladur, pintado de superficies e pequenos arranxos en edificios.

O curso tivo unha duración de 54 horas, e o programa formativo incluíu coñecementos sobre eliminación de humidades, prevención de riscos, impermeabilización e técnicas de colocación de pladur, e pintado de superficies.

CLAUSURA PLADUR (18)