4. Rematada a limpeza da Finca da Señorita de Buño, que o Concello de Malpica executou de maneira subsidiaria

14Set 2017

O Concello de Malpica vén de rematar os labores de limpeza da coñecida como Finca da Señorita, unha propiedade situada na rúa Santa Catalina Buño que, debido ao seu estado de abandono e á proliferación da maleza, representaba un foco de insalubridade e un risco potencial de incendio. O Concello encargouse dos traballos de despois de realizar varios requirimentos á propiedade que non obtiveron resposta e de que o Xulgado do Contencioso-Administrativo número 1 da Coruña autorizase a execución subsidiaria. No entanto, serán os titulares da propiedade os que terán que pagar os 16.359 euros que se investiron no acondicionamento da finca.

A veciñanza de Buño levaba moito tempo reclamando a limpeza do solar á vista dos riscos que representaba, con maleza que invadía toda a finca e mesmo o nobre edificio que constitúe a peza central da Finca da Señorita e que, por falta do mantemento adecuado, atópase moi deteriorado. Tras un longo proceso debido á inacción da propiedade e á necesidade de recorrer aos tribunais, foi posible acometer a limpeza.