Luns 16°
Martes 15°
Mércores 14°
  4. O proxecto “Aprende a través del surfing” chega aos centros educativos de Malpica para ensinar á rapazada a relacionarse entre sí e co medio

11Mar 2021

Os centros educativos de Malpica de Bergantiños recibiron a pasada semana as primeiras sesións encadradas no proxecto “Aprende a través del surfing”, que chega para ensinarlle á rapazada a mellorar as relacións entre sí, ademais de co medio ambiente, especialmente co mar.

As sesións tiveron lugar no CRA Nosa Señora do Faro; no CEIP Joaquín Rodríguez Otero e no CEIP Milladoiro, e continuarán nas vindeiras, nun proxecto que se estenderá ata as 5 semanas e onde o colofón serán as sesións prácticas nos areais malpicáns.

Nesta iniciativa, que conta coa colaboración do Concello de Malpica, preténdese vencellar os valores propios do surf á educación regrada, como son a igualdade e a inclusión.

A idea primordial é inculcar a cultura deste deporte marítimo para abranguer situacións como o coñecemento das mareas ou familiarizarse ca contorna, espazos “que temos sempre de man pero que non sempre empregamos como deberiamos”, recalca David Blanco, responsable do proxecto.

Desenvólvese a través dunha plataforma virtual, primordialmente para rapazas e rapaces de infantil e primaria, durante 5 semanas, e a experiencia final será nas praias de Malpica.

“A nosa idea, á vez que promovemos a iniciativa, é que colla forza a idea da Reserva local de Surf”, di Blanco. “Malpica conta cun potencial moi grande e cunhas características moi especiais que fan as súas praias espazos moi singulares para a práctica deste deporte.”

A concelleira de Educación e Medio Ambiente, María Álvarez, destacou a importancia de “trasladarlle á rapazada a relevancia que ten para todas e todos o bó trato cara o medio ambiente, e si ademais isto é posible grazas a unha iniciativa tan orixinal, pois benvido sexa!”