4. O obradoiro Pintar na Rúa 2018 rendeu homenaxe aos nosos sectores produtivos

6Set 2018

O obradoiro Pintar na Rúa 2018 rendeu homenaxe aos nosos sectores produtivos

IMG_0267

A pesca, o traballo das redeiras e a olería son os principais protagonistas do novo mural que enche de cor a parede do parque infantil de Malpica. O traballo realizado por preto de 40 nenos e nenas ao longo do mes de agosto, dirixidos pola artista carballesa Emi de las Heras, está rematado e á vista de todas as persoas que se acheguen ata a rúa Patria Galega, como fixeron o alcalde, Eduardo Parga, e a concelleira de Promoción Económica, Pilar Doldán.

A quinta edición de Pintar na Rúa, un proxecto que ten coma finalidade o tratamento artístico de espazos degradados en décadas pasadas, continúa transformando a nosa vila e implicando aos nenos e nenas nese proceso de transformación.

Nas edicións anteriores, os/as participantes pintaron nos muros exteriores do Centro Cívico, no paseo marítimo e no parque infantil, aínda que o último mural foi vítima do vandalismo e por iso este verán volveu a escollerse o mesmo lugar. Artistas coma Paula Fraile, Roberta Venanzi, Laura Tova, e este ano Emi de las Heras, teñen deixado as súas pegadas na nosa vila.