4. O luns 21 de febreiro realizaranse as obras de mellora entre a rúa Eduardo Vila Fano e o cruceiro

18Feb 2022

O Concello de Malpica de Bergantiños comunica que o vindeiro luns, 21 de febreiro, o tráfico rodado entre a rúa Eduardo Vila Fano e o cruceiro quedará cortado co obxecto de efectuar obras de mellora correspondentes á vía de circulación.

A empresa López Cao será a responsable de corrixir a actual instalación das tapas dos sumidoiros e dos bloques que separan a propia rúa, xa que na actual situación provocan constantes ruídos cada vez que circula un vehículo.

O Concello encargou esta obra de mellora, respondendo así as necesidades dos veciños que se vían afectados polas incomodidades sonoras derivadas das actuais deficiencias.

Percorrido alternativo
A Concellería de Servizos e Tráfico do Concello de Malpica recomenda que, durante a execución da obra, os condutores empreguen como roteiro alternativo a rúa que circunda a dársena de Malpica e subir ata o cruceiro.