4. O goberno municipal aposta pola mellora da mobilidade e dos servizos ás familias no POS + 2018

29Dec 2017

A corporación municipal vén de aprobar as obras que se executarán con cargo ao POS + 2018. A proposta do goberno municipal céntrase, por unha banda, na mellora da mobilidade e, por outra, na ampliación e modernización dos servizos que se prestan ás familias, e todo coa intención de seguir mellorando a calidade de vida dos nosos veciños e veciñas.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deste xeito, a partida máis importante, cun total de 119.736,08 euros, vai destinada á construción dunha senda peonil pola marxe esquerda da estrada entre Vilar e As Rabuceiras, na parroquia de Leiloio. O alcalde, Eduardo Parga, destaca a importancia deste tipo de infraestruturas para mellorar a mobilidade e a seguridade viaria, como se ten demostrado coas actuacións realizadas en Buño ou en Piñeiros, e nese sentido o goberno municipal ten a intención de seguir impulsándoas noutros puntos do concello.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Na parroquia de Malpica está prevista, por unha banda, a mellora das infraestruturas na Pedreiriña, cun orzamento de 98.872,83 euros. Tamén se realizarán melloras no parque infantil da Rúa Patria Galega, consistentes na instalación dunha pista polideportiva e de xogos biosaudables, cun investimento de 82.013,42 euros que permitirá optimizar o espazo e abrir a súa utilización a sectores sociais como os adolescentes ou os maiores. Os proxectos complétanse coa mellora da accesibilidade, a instalación de redes e a pavimentación entre as rúas Emilio González, Os Agros e Orxeira, para o cal destínanse 40.252,66 euros.

O goberno municipal de Malpica tamén decidiu reservar 90.591,19 euros para gasto corrente. Deste xeito, esa cantidade quedará liberada dos recursos propios para poder acometer outros investimentos sen necesidade de depender dos prazos establecidos pola Deputación da Coruña.