4. O Departamento de Deportes de Malpica organiza unha charla para que os maiores realicen actividades física

1Abr 2022

Será o xoves, 7 de abril, no Centro Cívico do Concello

O Departamento de Deportes do Concello organiza unha charla informativa para que os maiores realicen a actividade física axeitada e necesaria.

O vindeiro xoves, 7 de abril as 10.30 horas, no Centro Cívico de Malpica realizárase esta actividade a cargo de María Varela Bardanca. A profesional, licenciada en Ciencias da Actividade Física e o Deporte, será a encargada de impartir un Obradoiro práctico de actividade física adaptada.

Ao longo do encontro falarase das:

–          Enfermidades ou patoloxías comúns na xente adulta e como afectan a súa calidade de vida.

–          Como podemos estar activos a pesar das nosas limitacións.

–          Que tipo de actividades son as máis axeitadas en función da idade.

Unha nova aposta do Concello de Malpica pola saúde e o coidado da poboación.