Mércores 14°
  4. O conselleiro de Cultura asistiu á presentación do libro “Pardines. Cando ETA empezou a matar” en Malpica

6Xuñ 2018

06062018 libro_pardines (6)

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, participou na presentación do libro Pardines. Cando ETA empezou a matar, en lembranza da primeira vítima mortal da banda terrorista. Durante o acto, celebrado na Casa do Pescador hoxe pola tarde, o conselleiro agradeceu especialmente a presenza dos familiares do falecido, así como o labor desenvolvido polas familias das vítimas para acabar con ETA, un fito que cualificou como “un triunfo da sociedade democrática, unha batalla que foi liderada polas familias e as súas vítimas”, e que ten posibilitado “que esteamos a escribir unha nova páxina da nosa historia, marcada polo respecto, pola esperanza e pola liberdade”.

Román Rodríguez quixo, ademais, poñer en valor o traballo realizado polas persoas colaboradoras en Pardines. Cando ETA empezou a matar, un amplo traballo de investigación e compilación que serve como testemuño do nacemento e evolución da banda e dos crimes perpetrados por ela, así como do labor das forzas de seguridade para derrotala. Neste sentido, o conselleiro salientou que este libro supón unha reflexión serena “que nos permite mirar cara adiante e incidir nos valores dunha convivencia social harmónica”.

06062018 libro_pardines (7)

Máis polo miúdo do libro falaron Gaizka Fernández Soldevilla, coordinador da publicación e representante do Centro para a Memoria das Vítimas do Terrorismo, e Javier Marrodán, profesor da Universidade de Navarra e co-autor do libro. Xunto a eles estiveron na mesa presidencial o alcalde de Malpica, Eduardo Parga; o concelleiro Miguel Fernández; o secretario xeral de Cultura, Anxo Lorenzo, e Manuel Pardines, irmán do homenaxeado.