Luns 15°

17Ago 2016

O Concurso de Barcanas e Castelos de Area abre as Festas do Mar

CASTELOS-WEB1

O Concurso de Barcanas e Castelos de Area “Praia de Area Maior”, que chega este ano á súa 16ª edición, abrirá as Festas do Mar. Todas as persoas interesadas en participar teñen unha cita este venres, día 19, a partir das 10.30 horas. Ata ese momento poderán realizarse as inscricións, tanto a pé de praia coma os días anteriores no Departamento de Educación e Cultura (Centro Cívico).

Segundo consta nas bases, cada participante individual ou grupo poderá presentar unha única obra. Haberá tres categorías: infantil (ata os 10 anos), amateur (de 11 anos en diante) e barcanas. Haberá seis premios: 1º (130 euros e trofeo), 2º (70 euros e trofeo) e 3º (40 euros e trofeo) na categoría amateur, premio á mellor barcana, premio especial do público e premio infantil, que serán galardoados con cadanseu trofeo. Para optar ao premio infantil todos os autores da obra deberán ter como máximo 10 anos cumpridos.

O Concello de Malpica delimitará a zona do certame. As obras realizaranse entre as 11.00 e as 13.00 horas, e só se poderán utilizar area e materiais que e atopen depositados na praia, así como ferramentas e difusores e auga. O xurado valorará a calidade artística e a orixinalidade dos castelos e barcanas segundo unha serie de criterios: calidade técnica, complexidade da obra realizada, deseño, dimensións, vinculación da obra co Concello de Malpica e orixinalidade. Para a elección do premio especial do público instalarase unha urna, entre as 13.00 h. e as 13.30 h. na Praia de Area Maior, na que todos os espectadores/as do concurso poderán depositar o seu voto. Será premiada a obra con maior número de votos, agás que xa obtivera outro premio por parte do xurado, nese caso outorgaríase á seguinte obra máis votada.

O xurado estará composto por 2 representantes do Concello de Malpica nomeados polo Alcalde (que determinará quen dos dous actuará como Presidente e como vogal) e 2 das entidades colaboradoras (Asociación de Amas de Casa de Malpica e/ou Asociación de Mulleres Redeiras Artesás Mar da Illa).