4. O Concello de Malpica únese ao Proxecto de Accesibilidade Cognitiva de Autismo Galicia coa colocación de pictogramas en espazos municipais

20Dec 2018

19122018 pictogramas (4)

Algúns dos edificios públicos do Concello de Malpica son, dende esta semana, máis comprensibles para as persoas con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA) grazas ao Programa de Accesibilidade Cognitiva promovido pola Federación Autismo Galicia.

En colaboración coa Concellería de Educación e Cultura vimos de implantar 129 pictogramas nos seguintes espazos: Centro Cívico de Malpica, Casa de Cultura de Seaia, Centro sociocultural das Pozacas e pavillón polideportivo municipal.

O proxecto realizado no Concello de Malpica supón un esforzo pola sensibilización e concienciación sobre as persoas con Trastorno do Espectro do Autismo e as súas dificultades cognitivas e de comunicación.

As persoas con Trastornos do Espectro do Autismo (TEA) son pensadoras visuais, polo que comprenden mellor a información que se presenta de forma visual. Por iso, para facer a súa contorna máis accesible nos axudamos de apoios visuais, pictogramas, que son debuxos sinxelos que representan espazos e accións de maneira simplificada.

Os pictogramas supoñen para as persoas con autismo, persoas maiores ou mesmo estranxeiros, claves visuais claras e seguras que lles sitúan no espazo e no tempo e anticípanlles os feitos que van ocorrer, o que lles conduce cara a un estado de benestar e seguridade.