Luns 16°
  4. O Concello de Malpica une arte e natureza coa representación do espectáculo “Muiñada”

4Mai 2022

A actividade será o sábado, 14 de maio no río de Vaa

O Concello de Malpica organiza para a representación do espectáculo “Muiñada”. Unha actividade na que se une arte e natureza, o 14 de abril, no río de Vaa. O acto que estaba previsto, inicialmente, para o pasado mes de abril tivo que ser aprazada por mor da climatoloxía ata o vindeiro sábado.

Unha obra de teatro para toda a familia na que o xogo, lendas, tradición e música son o fío condutor para mostrar as raíces.

Ás 17.30 horas comezará a representación de “Muiñada”, a cargo da compañía Galeteatro. Unha hora máis tarde haberá unha visita guiada pola contorna da Área Recreativa do Río de Vaa.

Os interesados deberán inscribirse antes do inicio da actividade, que é de carácter gratuíto.

Con “Muiñada” pónse en valor o patrimonio de Malpica a través dunha actividade lúdica organizada pola Concellería de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes coa colaboración da Área de Cultura da Deputación de A Coruña.