Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica une arte e natureza coa representación de “Muiñada”

1Abr 2022

O Concello de Malpica une arte e natureza coa representación de “Muiñada”

A actividade terá lugar o vindeiro sábado, 9 de abril, no río de Vaa

O Concello de Malpica organiza para o sábado 9 de abril no río de Vaa, unha actividade que une arte e natureza coa representación de “Muiñada”, da compañía Galeatro.

Unha obra de teatro para toda a familia na que o xogo, lendas, tradición e música son o fío condutor para mostrar as raíces.

Ás 17.30 horas comezará a representación de “Muiñada”, a cargo da compañía Galeatro. Unha hora máis tarde haberá unha visita guiada polo contorno da Área Recreativa do Río de Vaa.

Os interesados deberán inscribirse antes do inicio da actividade, que é de carácter gratuíto. O Concello lembra que é preciso cumprir coa normativa sanitaria vixente.

A convocatoria o Concello ten como obxectivo poñer en valor o noso patrimonio. Esta organizada pola Concellería de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes coa colaboración da Área de Cultura da Deputación de A Coruña.