Luns 15°
  4. O Concello de Malpica segue apostando pola reciclaxe

26Out 2023

O Concello de Malpica segue apostando pola reciclaxe

Estamos emocionados de anunciar o noso programa de compostaxe doméstica para promover un entorno mais saudable no noso concello. Queremos invitar a todos os veciños e veciñas a unirse a esta iniciativa.

En que consiste? Imos entregar un total de 50 composteiros ás persoas interesadas. Con isto, poderedes reciclar os residuos orgánicos dunha forma ecolóxica e contribuír a preservación do noso entorno.

Se queres ser parte de este proxecto e recibir o teu composteiro,a partir de hoxe xa podes pasarte polo concello para solicitar o formulario ou descargalo dende a paxina web do concello e devolvelo debidamente cuberto nas nosas oficinas ou no seguinte enderezo correo@malpicadebergantinos.com.
Dado que o número de participantes e limitado, as prazas asígnase por orde de inscrición, quedando o resto dos interesado/as anotado/as para unha seguinte fase do programa
Este programa leva aparellada unha xornada de formación de aproximadamente 1 hora. Ó remate da mesma farase entrega dos composteiros e de un manual didáctico
Únete a nosa iniciativa , xuntos podemos marcar a diferencia no noso entorno.

¡Coidemos do noso concello e fagamos de Malpica un lugar mais verde e limpo!