Luns 15°
  4. O Concello de Malpica realiza obras de mellora no firme de Leiloio

3Mai 2022

O Concello de Malpica realiza obras de mellora no firme de Leiloio

A intervención será sobre a vía que une Raxeira ata preto da Pedrosa

O Concello de Malpica comeza hoxe as obras de mellora no firma da Raxeira, en Leiloio.

Os traballos, que afectarán á vía que transcorre entre a Raxeira ata preto da Pedrosa, dan resposta ás demandas da veciñanza. Unha obra, solicitada ó mesmo tempo que as melloras do firme da AC-419 que une Malpica e Ponteceso, que mellorará a circulación e a seguridade dos usuarios da vía. Con esta intervención o ancho, pasará a ser de 6 metros fronte aos 4 actuais.

Eduardo Parga, alcalde de Malpica, manifestou que xa se veñen arranxando as vías dende as lexislaturas anteriores e que se continuará con este tipo de actuacións na vila. Pola súa parte, Miguel Ángel Fernández Mirás, concelleiro de obras, mostrouse satisfeito co feito de que se execute a obra.

ACTUALIZACIÓN❗️| Por un erro na redacción desta nova, aclaramos que a actuación na vía da Raxeira, en Leiloio, está financiada pola Deputación. Desculpen as molestias.