4. O Concello de Malpica presenta o tradicional concurso de escaparates de Nadal

12Dec 2023

O Concello de Malpica presenta o tradicional concurso de escaparates de Nadal

Os establecementos interesados en participar poden anotarse ata ás 14.00 horas do 20 de decembro

O  Concello de Malpica dende a Concellería de Festexos e Turismo segue presentar propostas para este Nadal. Seguindo coa tradición dos anos anteriores Alfredo Cañizo volver a presentar o  concurso de escaparates, de temática propia do Nadal.  Os interesados teñen ata o próximo mércores, día 20 de decembro ata ás 14.00 horas para apuntarse no consistorio. Deberán cubrir un formulario que se pode descargar na páxina web ou solicitalo no Concello de Malpica. Os establecementos participantes deberán ter adornado o escaparate dende o día 20 de decembro ata o día 7 de xaneiro. Poderán participar aqueles negocios de Malpica que teñan locais con escaparates ao exterior. Para a valoración dos mesmos, terase en conta o traballo, a calidade artística, a composición, creatividades e orixinalidade.

Haberá premios a repartir entre os mellores. Un primeiro de 300 euros, un segundo  de 200, e sete terceiros de 100.

Para máis información pódese chamar ó teléfono 981720001