Luns 15°
  4. O Concello de Malpica prepara un formulario en liña para solicitar cita previa nas oficinas municipais

18Mai 2020

O Concello de Malpica habilita un formulario en liña para solicitar cita previa nas oficinas municipais. Desde hoxe, luns 18 de maio, pódese cumplimentar cos datos persoais a través da ligazón que habilitamos ao final deste artigo.

Nun simple cuestionario, débense introducir nome, apelidos, enderezo de correo electrónico, número de teléfono, a preferencia horaria e o departamento de destino. Tamén se pode elixir a modalidade preferente da cita, si é urxente ou non e deixar un comentario explicativo.

O alcalde, Walter Pardo, sinala que “será un procedimento ao que teremos que acostumarnos as vindeiras semanas, porque así o require a situación. Pensamos que a mellor idea para xestionar as citas presenciais é así, aínda que tamén temos habilitada a liña do Concello para toda a xente que non poida, ou non o considere así, solicitar cita a través desta ligazón”, destaca o rexedor malpicán.