4. O Concello de Malpica pon en marcha un curso homologado de atención sociosanitaria a persoas dependentes

1Mar 2019

CURSO ATENCION SOCIOSANITARIA

O Concello de Malpica, a través da Concellería de Servizos Sociais e Igualdade, porá en marcha o día 11 un Curso de atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais, unha iniciativa que ten como finalidade formar a persoas que se atopen nun proceso de busca ou mellora de emprego, xerando novas oportunidades sociolaborais. “Levamos xa varios anos impulsando iniciativas que contribúen a mellorar a capacitación profesional e, polo tanto, as posibilidades de inserción laboral das persoas participantes, e moi especialmente das mulleres. Este curso está enfocado a un sector no que hai unha demanda permanente de traballadores e traballadoras con titulación, e por iso estará homologado pola Xunta de Galicia”, explicou a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín.

Esta nova acción formativa abrangue 450 horas: 270 presenciais, 100 non presenciais e 80 de prácticas. As sesións impartiranse do 11 de marzo ao 10 de xullo, de luns a xoves e de 17.00 a 21.00 horas, nas instalacións da Casa do Oleiro de Buño.

O prazo de inscrición estará aberto do 6 ao 8 deste mes. As persoas interesadas poden dirixirse ao Departamento de Servizos Sociais ou chamar ao 981 72 02 80. As prazas son limitadas e cubriranse por rigorosa orde de solicitude.

A formación consta de tres módulos: atención sociosanitaria, manipulación de alimentos e primeiros auxilios. Ao remate da acción formativa, o alumnado recibirá tres diplomas acreditativos en cada unha desas áreas, todos eles homologados pola Xunta de Galicia previo exame.