4. O Concello de Malpica pon a punto os campos de fútbol de cara á vindeira temporada de competicións oficiais

20Xul 2017

CAMPO XAVIÑA

O Concello de Malpica está poñendo a punto os campos de fútbol para que os equipos poidan comezar nas mellores condicións a vindeira temporada de competicións oficiais. O alcalde, Eduardo Parga; o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, e o de Obras e Servizos, Miguel Fernández, achegáronse onte ata Buño para supervisar os labores de mantemento do céspede que se están a levar a cabo no campo de Xaviña. En canto rematen neste, o persoal encargado dos traballos desprazarse ata Pedra Queimada.

Estes días hai moita actividade deportiva en Malpica, pero noutros escenarios. Esta fin de semana a praia de Canido acollerá a 2ª edición da Copa da Costa de fútbol praia. Así mesmo, durante o mes de agosto desenvolverase o Torneo de Fútbol Praia e Fútbol Sala Infantil, para nenas e nenos de entre os anos 2002 e 2010, e todos os martes e xoves de 12 a 13 horas tamén haberá zumba praia para toda as idades, sen límite e sen cotas.