4. O Concello de Malpica pon a punto o Camiño dos Faros para a ruta de Malpica a Barizo prevista para o domingo 12 de agosto

3Ago 2018

limpeza camiño dos faros

Operarios/as municipais iniciaron os labores de acondicionamento do Camiño dos Faros para a ruta entre o porto de Malpica e a praia de Barizo que se realizará o vindeiro domingo 12. O prazo de inscrición está aberto ata o día 9, en horario de 09.00 a 13.00, tanto no Departamento de Educación e Cultura (Centro Cívico) no teléfono 981 707 104 coma na Oficina de Información Turística situada na planta baixa da Casa do Concello (entrada pola praza da fonte). As prazas están limitadas a 150.

A ruta percorre a primeira etapa do Camiño dos Faros. Arranca no porto de Malpica e discorre pegada á costa, rodeando a península do Santo Hadrián, coas Sisargas sempre presentes, ata a área recreativa de Beo, onde se realizará unha parada. Despois proseguirá por Seiruga, o río de Va, o monte da Insua e Barizo, onde remata. Son uns 13 quilómetros de percorrido con pouca dificultade.

A saída realizarase ás 09.00 horas. A duración aproximada da ruta é de 3 horas e media, polo que a chegada a Barizo está prevista para as 13.00 horas. Media hora despois empezarán a saír os autobuses con destino a Malpica. O prezo do transporte é de 2 euros agás para os/as menores de idade, que viaxarán de balde.

A organización recomenda levar calzado axeitado, gorra, protección solar, auga, toalla pequena e calcetíns de reposto (hai que cruzar o río Va). Así mesmo, pídese aos participantes que non saian da ruta marcada e que non deixen ningún tipo de residuo polo camiño.

CARTEL RUTA DOS FAROS AGOSTO 18