4. O Concello de Malpica organizará diversos obradoiros con motivo da ‘Semana Contra as Violencias’

18Nov 2019

O Concello de Malpica, coas súa concellerías de Igualdade e Benestar á cabeza, organizará con motivo da Semana Contra as Violencias diversos obradoiros, no Centro Civico malpicán e na Casa da Cultura de Seaia.

O xoves 21 de novembro, de 18:00 ás 19:30 horas no Centro Cívico de Malpica, celebrarase o ‘Obradoiro para a prevención do síndrome de persoas coidadoras’. O martes 26 de novembro, tamén de 18:00 a 19:30 horas e na Casa da Cultura de Seaia, terá lugar o ‘Obradoiro de risoterapia e sororidade para mulleres’.

Todas as persoas que o desexen, poden apuntarse no 981 720 280. Ambas son actividades completamente de balde. A concelleira de Igualdade do Concello de Malpica, Leticia Varela Naya, destaca que “ambas propostas reflicten a nosa implicación non só co benestar social, senón tamén pola integración, e promulgación de valores como o respecto e a igualdade en todos os ámbitos. Agradecemos a PsicoNova a súa implicación en dúas actividades moi importantes para a veciñanza, e para seguir camiñando para acadar a igualdade en todas as facetas do ámbito social”, destacaba Varela.