4. O Concello de Malpica oferta un obradoiro para aprender a manexar dispositivos dixitais

1Set 2022

As clases impartiranse no mes de outubro tanto en Buño como en Malpica

O uso das novas tecnoloxías está a orde do día e por iso o Concello de Malpica organiza un obradoiro para que todo o mundo poida gozar das vantaxes que nos ofrecen os dispositivos dixitais (móbiles, ordenadores, tabletas…) como facer xestións administrativas en liña ou navegar pola rede.

O taller terá lugar os días 13, 18, 20, 25 e 27 de outubro e vaise impartir en dúas quendas: a primeira será de 9.30h a 11.15h na aula de música do Centro Cívico de Malpica e a segunda, de 11.30h a 13.15h en Buño, na aula de informática na Casa do Oleiro.

Os interesados e interesadas nesta actividade poden reservar praza no departamento de Servizos Sociais ou no teléfono 981 720 280. As prazas serán adxudicadas por orde de inscrición.