4. O Concello de Malpica lanza o “Campamento Concilia 2023”

15Xuñ 2023

O Concello de Malpica lanza o “Campamento Concilia 2023”

Nenos e nenas de entre 3 e 12 anos poderán gozar de múltiples actividades coma xogos populares, linguaxe de signos, seguridade vial, xogos deportivos, cine búsqueda do tesouro e moito máis no “Campamento Concilia 2023”. 1 ao 31 de agosto de 09.00 a 14.00 horas, no Centro Cívico de Malpica.

As persoas interesadas poderanse inscribir do 19 de xuño ao 21 de xullo no Departamento de Cultura de 10.30 a 14.00 horas, no Centro Cívico.

O campamento é de balde e as prazas son limitadas tendo sempre preferencia as persoas empadroadas no noso municipio.

Para poder inscribirte recorda que tes que aportar a seguinte documentación:

• Ficha de inscrición correctamente cuberta.
  • Documento que acredite a tutela da/o menor (fotocopia do libro de familia, sentencia xudicial ou outro).
  • Fotocopia da cartilla da seguridade social da/o participante. Fotocopia do DNI da/o titora/r legal que representa á/ao menor.
  • 1 fotografía tamaño carné da/o participante.

O formulario pódese descargar no seguinte enlace: