Luns 15°
  4. O Concello de Malpica inviste case 90.000 euros na mellora de vías en Buño, Cerqueda, Barizo e Mens

14Abr 2018

DAMASO FERREIRO _PISTAS

O Concello de Malpica realizará un investimento de 87.754,08 euros na mellora de vías en catro parroquias: Buño, Cerqueda, Barizo e Mens. O alcalde, Eduardo Parga Veiga, asinou o contrato coa empresa adxudicataria, Construcciones Dámaso Ferreiro, nun acto no que tamén estivo presente o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández.

Os traballos, que se acometerán en canto o tempo o permita, teñen un prazo de execución de 3 meses, e están financiados con cargo ao POS+ 2017. Un dos proxectos, adxudicado por 47.454 euros, ten como finalidade o arranxo de vías nas parroquias de Buño e Cerqueda; mentres que os 40.300,08 euros restantes corresponden ao proxecto redactado para Barizo e Mens.

Con esta actuación, o goberno municipal de Malpica mantén o seu compromiso coa mellora das infraestruturas que permiten prestar un mellor servizo á cidadanía.