4. O Concello de Malpica expande as fronteiras da olaría de Buño na Feira Internacional do Turismo de Madrid

27Xan 2020

O Concello de Malpica levou a FITUR, a Feira Internacional do Turismo en Madrid, a súa olaría.

A concelleira de Cultura e Olaría, Leticia Varela, puido intercambiar impresións coas persoas integrantes da Asociación Española das Cidades da Cerámica, entre os que estaban Xavier Morant, vicepresidente da asociación, e María Jesús Pérez, concelleira de Artesanía de Talavera de la Reina e presidenta da mesma.

O obxectivo destes encontros non foi outro que o intercambio de ideas, así como amosar a posta en valor que en Buño se fai coa olaría, onde está proxectado que se celebre unha das próximas asembleas nacionais da Asociación Española das Cidades da Cerámica. Está proxectado, á súa vez, que o vindeiro ano se presente conxuntamente o proxecto das cidades oleiras en FITUR.

Outro dos temas centrais foi a sustentabilidade, eixo sobre o que se moverá, ou polo de agora así apunta, a artesanía a nivel xeral e a olaría a nivel particular nos vindeiros anos. A concelleira de Olaría de Malpica, Leticia Varela, quixo salientar “o enriquecedor que é para nós participar en FITUR, un dos eventos máis importantes a nivel mundial, que serven non só para expandir a nosa cultura, senón para ampliar coñecementos e importar tamén novas ideas para aplicar, e aumentar en maior grao, si cabe, o coidado e o tratamento aplicado ao noso”, dicía a edil malpicá.