Mércores 12°
  4. O Concello de Malpica conmemorará o sábado 24 o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

19Nov 2018

A Concellería de Servizos Sociais de Malpica conmemora o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller co lema “A igualdade, un reto para o futuro, un compromiso para o presente”, co que trata de sensibilizar á poboación sobre a necesidade de seguir traballando para acabar coas desigualdades que orixinan a violencia de xénero.

Ademais da difusión do cartel conmemorativo, o departamento que dirixe Marisol Blanco Gorín ten programadas unha serie de actividades, abertas a toda a cidadanía, para o sábado 24.

O punto de encontro será a Praza da Fonte, xunto á Casa do Concello, onde se realizará ás 18.30 horas unha solta de globos morados, en homenaxe ás mulleres vítimas da violencia de xénero, e brancos, en lembranza dos nenos e nenas que sofren tamén a violencia familiar. Nese mesmo lugar gardaranse cinco minutos de silencio por todas as vítimas mortais desta lacra social.

Os actos trasladaranse a continuación ao salón de plenos. Marisol Blanco será a encargada de abrir a xornada, que inclúe a proxección da curtametraxe Corazón amoratado e un coloquio posterior coa participación de Uxía Carreira, unha das guionistas da película. O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, será o encargado de pechar o acto institucional.

25N