Luns 15°
  4. O Concello de Malpica acolle o 24 de abril a estrea do proxecto de danza contemporánea “Escora”

11Abr 2022

A representación, que busca visibilizar o traballo artístico das compañías gallegas, acollerá no paseo marítimo “Miña Xoia” de Clara Ferrao e “Alleo” de Colectivo Glovo

O Concello de Malpica acollerá o vindeiro domingo, 24 de abril, a estrea do proxecto de danza contemporánea “Escora”, será no paseo da Praia ás 18.30 horas.
Un encontro único onde se interpretarán Miña Xoia por parte da compañía de Clara Ferrao, e de Alleo de Colectivo Glovo. A representación estará guiada por Marcia Vázquez, coa que unha vez rematada a intervención haberá un encontro para que participen público e artistas.

En caso de choiva o espectáculo será no Centro Cívico de Malpica. Esta convocatoria está englobada dentro do Proxecto Escora e realizase uns días antes da celebración do Día Internacional da Danza, o 29 de abril.

Proxecto Escora
Escora preséntase como punto de encontro para as artes escénicas, a danza, a paisaxe, o patrimonio, a lingua e a comunidade. Esta iniciativa tamén se levará a cabo en Fisterra, Muxía, Camariñas, Laxe e Caión.

Os espazos saen dos escenarios convencionais, dando a oportunidade de achegar a otros espazos e aproximando a danza aos máis diversos públicos. O proxecto da Deputación busca visibilizar o traballo artístico das compañías galegas, con accións de proximidade que presentan unha oportunidade de achegar a danza a espazos pouco habituais para esta
disciplina artística.