Martes 15°
Mércores 14°
  4. O Concello colabora no V Campionato de pesca submarina zona norte 2022 celebrada en Malpica

9Mai 2022

O peixe recollido ao longo da xornada foi doado a Cáritas Interparroquial de Bergatiños

O Concello colaborou a xornada do V Campionato clasificatoria Zona Norte de Pesca Submarina celebrado este domingo en Malpica. Unha actividade que tamén contou coa colaboración da Confraría de Pescadores, Protección Civil e Buceo Malpica.

Toda a pesca recollida ao longo da xornada foi doada para Cáritas Interparroquial de Bergantiños.

Nesta xornada participaron deportista federados de todos os clubs pertencentes á zona que abarca desde Fisterra ata Ribadeo, que se clasificaron os 14 participantes que mellor puntuación obtiveron. O porto base foi o de Malpica, desde onde saíron todas as embarcacións cos respectivos pescadores e lancheros. A xornada tivo lugar entre punta Muxeiros, en Malpica, ata punta de Chan de Razo, en Razo.

Os tres primeiros clasificados foron: Adrián del Río García, do Club de Remo San Felipe; Antonio Ramón Lata Lafuente, do Club do Mar Ferrol, e en terceiro lugar Luis Miguel Pan Tajes, do Club del Mar de San Amaro.