4. O Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas cumpre 14 anos como único do seu xénero en España

31Mai 2019

Eduardo Parga e Paco de Tano presentaron o certame

O Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas é único e quere seguir séndoo. “Hai moitos concellos e entidades que convocan certames de poesía, pero o noso é único en España”, apuntou o presidente da Asociación Cultural Caldeirón, Francisco Quiroga “Paco de Tano”, na presentación da 14ª edición. No acto estivo acompañado polo alcalde, Eduardo Parga, ao que agradeceu o apoio do Concello de Malpica ano tras ano e a implicación persoal do alcalde.

Caldeirón volve a contar unha vez máis coa colaboración do Concello de Malpica na organización do certame, que nas últimas edicións xa se move arredor das 20 obras a concurso. O prazo para participar nesta edición xa está aberto. Os/as autores/as interesados/as poden enviar os seus orixinais ata o 30 de setembro, este ano coa novidade de que deberán facelo en formato pdf e vía correo electrónico, ao enderezo premio@caldeiron.org.

O Concello de Malpica financia a edición da obra gañadora e o premio, dotado con 1.000 euros.

Relación de gañadores das edicións anteriores:

1. “Arredor do teu corpo”, Antonio García Teijeiro
  2. “Baile Átha Cliath”, Alberte Momán
  3. “Xoguetes póstumos”, Enma Pedreira
  4. “Rúa da cancela”, Eli Ríos e Eduardo Estévez
  5. “Amantes”, María Lado
  6. “Carnia Haikai”, Elvira Riveiro
  7. “Chamádeme Eva”, Mercedes Leobalde
  8. “Dominio público”, Ramón Neto
  9. “O episodio”, Verónica Martínez Delgado e Alberte Momán
  10. “A razón do perverso”, Mário J. Herrero Valeiro
  11. “O home invisíbel”, Xabier Queipo