4. O alumnado do CEIP Joaquín Rodríguez Otero xa conta coa nova zona de xogos desenvolvida polo Concello

20Abr 2022

A obra foi entregada hoxe ao director do centro educativo

O alcalde do Concello de Malpica, Eduardo Parga, entregou hoxe a obra do novo espazo de xogos infantís do centro CEIP Joaquín Rodríguez Otero ao director do mesmo.

Estiveron presentes o concelleiro Miguel Fernández e a concelleira de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes, Noelia Freijeiro, así como o representante da empresa encargada da execución da obra: Damaso Ferreiro.

O renovado espazo infantil conta cunha zona de céspede natural así como outra de xogos asentados sobre un piso adecuado os máis pequenos. Os cativos e cativas teñen un novo tobogán, bambán e zona de escada así como outros elementos cos que gozar ao tempo que melloran a súa psicomotricidade.