4. O alcalde de Malpica asinou esta mañá os contratos dos 6 socorristas para Area Maior e Canido

16Xuñ 2023

Darán servizo desde mañá 17 de xuño ata setembro

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, vén de asinar os contratos de seis socorristas, que comezarán mañá día 17 de xuño a traballar nas praias de Area Maior e Canido. A contratación realizouse para que o servizo de inicio o 17 de xuño ata o 11 de setembro. Estarán a xornada completa e realizarán función de  prever accidentes ou situacións de emerxencia nas praias indicadas na base primeira, realizando a través, tarefas de vixilancia e información. Rescatar persoas en casos de accidente ou situación de emerxencia. Asistir como primeiro interveniente no caso de accidente ou situación de emerxencia. Velar pola seguridade dos usuarios das praias indicadas do Concello de Malpica de Bergantiños previndo situacións potencialmente perigosas realizando unha vixilancia permanente e eficiente e intervindo de forma eficaz ante un accidente ou situación de emerxencia.