Luns 15°
Martes 14°
  4. O alcalde de Malpica asina a oferta de emprego de 6 socorristas para Area Maior e Canido

20Mai 2022

Darán servizo desde o mes de xuño ata setembro

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, ven de asinar a oferta de emprego de seis postos de socorristas, incluído un coordinador-socorrista, para a Unidade de Socorrismo Acuático nas praias de Area Maior e Canido. Os interesados teñen 8 días naturais, para presentar a súa solicitude desde o a publicación da oferta. A información completa pode consultarse na páxina web do Concello de Malpica, e a solicitude debe realizarse a través da sede electrónica ou de xeito presencial nas oficinas administrativas de luns a venres en de horario de 09:00 horas a 14:00 horas.

A contratación realizarase para que o servizo de inicio o 17 de xuño ata o 11 de setembro. Estarán a xornada completa, cunha retribución bruta mensual de 1.516,85 € e para a categoría de socorrista-coordinador de 1.727,84 €, en ambos casos coas pagas extras incluídas. O persoal seleccionado terá entre as súas función: Prever accidentes ou situacións de emerxencia nas praias indicadas na base primeira, realizando a través, tarefas de vixilancia e información. Rescatar persoas en casos de accidente ou situación de emerxencia. Asistir como primeiro interveniente no caso de accidente ou situación de emerxencia. Velar pola seguridade dos usuarios das praias indicadas do Concello de Malpica de Bergantiños previndo situacións potencialmente perigosas realizando unha vixilancia permanente e eficiente e intervindo de forma eficaz ante un accidente ou situación de emerxencia.