4. O 25 de febreiro comezará un novo programa de envellecemento activo promovido polo Concello de Malpica

17Feb 2019

A Concellería de Servizos Sociais de Malpica un ano máis por mesturar formación, ocio, estimulación e educación nun programa de actividades que contribúa a potenciar a autonomía das persoas maiores na súa vida diaria, ademais de favorecer a súa inserción social e evitar o illamento a través do fortalecemento das relacións sociais e a participación.

Con esa finalidade, dende o 25 de febreiro ata o 4 de abril desenvolverase un novo programa de envellecemento activo que incluirá actividades de psicomotricidade, música e movemento, pilates, cociña, termalismo concursos, técnicas de decoración con estaño, xogos e baile. En definitiva, unha serie de propostas que favorecen a participación activa dos/as maiores dun xeito dinámico e lúdico.

O prazo de inscrición estará aberto do 20 ao 22 deste mes, ou ata que se cubran as prazas dispoñibles. As persoas interesadas poden dirixirse ao Departamento de Servizos Sociais ou chamar ao teléfono 981 720 280.
As actividades desenvolveranse todos os luns e xoves. Na Casa do Oleiro de Buño serán os luns de 18.15 a 20.15 horas e os xoves de 16.00 a 18.00 horas, e no Centro Cívico de Malpica, os luns de 16.00 a 18.00 horas e os xoves de 18.15 a 20.15 horas.

Desde a área que dirixe Marisol Blanco preténdese previr o deterioro cognitivo a través de exercicios prácticos, favorecendo así a autonomía persoal; ofrecer estratexias para un envellecemento feliz, para a mellora das relacións persoais e sociais de xeito que se optimicen as relacións das persoas participantes no obradoiro co seu entorno; aprender novas formas de comunicación e participación a través das TIC’s, previr o deterioro físico e ensinar unha serie de exercicios sinxelos para o mantemento físico que as persoas participantes poidan reproducir con facilidade no seu fogar, realizar pequenos traballos manuais cos que estimular e mellorar a coordinación motora fina, fomentar o consumo saudable ou dar a coñecer os beneficios da lectura para manter a mente activa, entre outros.