4. Nenos e nenas de Malpica poderán practicar deportes de aventura en Asturias

20Xuñ 2017

Nenos e nenas de Malpica poderán practicar deportes de aventura en Asturias

Dentro da programación da Concellería de Deportes de Malpica para este verán figura unha saída de aventura a Asturias para nenos e nenas nacidos entre os anos 2000 e 2006. A iniciativa está organizada pola Asociación Deportiva Costa Bergantiñá e os concellos que a integran, entre eles o de Malpica, coa colaboración da Deputación da Coruña.

VERAN SAIDA ASTURIAS

O prazo de inscrición está aberto desde o 21 ata o 28 de xuño. Os/as interesados/as poden dirixirse ao departamento de Deportes. A saída levarase a cabo do 5 ao 7 de xullo, e inclúe a Senda do Oso en bicicleta, o descenso do Sella en piragua e todo tipo de actividades nun parque multiaventura. Á parte de ter nacido entre os anos citados, os participantes deben saber nadar e andar en bicicleta.

Ao Concello de Malpica correspóndenlle 10 prazas, aínda que a saída só se fará se entre os cinco concellos participantes se consigue un mínimo de 35 inscricións. O custe é de 120 euros para os nenos e nenas empadroados/as en Malpica e de 130 para os de fóra.