4. Malpica vibrou ao ritmo do entroido

19Feb 2023

Malpica vibrou ao ritmo do entroido

Unha ampla comitiva desfilou polas rúas de Malpica ao son da Charanga NBA

As rúas de Malpica protagonizaron un fermoso entroido que contaxiaba ledicia e divertimento cuns entroideiros e entroideiras que amosaban os seus mellores disfraces durante o desfile amenizado  pola Charanga NBA.

Despois do desfile tocou a quenda das piñatas onde os máis pequenos gozaron competindo por ser os mellores.

Estes foron os gañadores dos  premios en vales para mercar nos establecementos do Concello de Malpica:

1° premio 200,00 €  Os flamenquiños

2° premio 100,00 €  Chupipandi

3° premio 50,00 €    Parella de Unicornios

Todas/as as/os participantes de ata 12 anos recibiron un agasallo por participar.

Os gañadores do concurso de piñatas con premios  en vales para mercar nos establecementos do Concello de Malpica foros os seguintes:

1° premio 100,00 € para “Faro Nariga” da AC Malante

2° premio 50,00 € para “Velúa” do Club Patín Velúa

O premio infantil foi para o grupo “Somos Pescas e Chonis”

A vindeira cita será mañá luns 20 de febreiro, coa festa infantil con inchables dene as 17.00 ás 20.00 horas no pavillón polideportivo do CEIP Joaquín Rodríguez Otero coa colaboración da ANPA Xaviña do centro escolar.