Luns 16°
  4. Malpica dará comezo ás Escolas Deportivas Municipais o vindeiro día 5 de outubro

28Set 2020

O Concello de Malpica dará comezo ás Escolas Deportivas Municipais o vindeiro día 5 e outubro. O prazo para inscribirse nas mesmas comeza hoxe, 28 de setembro.

Tamén darán comezo as actividades para adultos, entre as que destacan zumba, o programa ‘Ponte en Forma’, pilates e ximnasia terapéutica. Para iso, o Concello habilitou a liña telefónica 981 720 001, á que poderá chamar calqueira persoa interesada en participar nas mesmas. Os horarios pódense consultar na seguinte ligazón.

Para o desenvolvemento destas actividades, contarase cun protocolo sanitario para o correcto desempeño das mesmas. Haberá unha solución hidroalcólica a disposición dos usuarios e habilitaranse os espazos para poder respectar as medidas de distanciamento social.