4. III FOLIADA DE CANTOS DE NADAL EN MALPICA: UNHA CELEBRACIÓN CHEA DE MÚSICA E TRADICIÓN

20Dec 2023

O Concello de Malpica continúa dinamizando a localidade e prepárase para celebrar a III Foliada de Cantos de Nadal, como parte da programación do Nadal. O evento terá lugar o 30 de decembro no Centro Cívico de Malpica. No marco desta celebración, presentarase a reedición de “Guadar ou cabalo de ouro para as patas de Xelucio Abella Chouciño,” na Biblioteca Eduardo Blanco Amor, situada no Centro Cívico de Malpica, ás 18:30 horas. Posteriormente, dará comezo a III Foliada de Cantos de Nadal ás 20:30 horas no Auditorio do Centro Cívico de Malpica, coa colaboración das asociacións locais ACDCarcaixía, AC Raigañas, e AC Malante. Estas asociacións encargaranse de amenizar a tarde do Nadal. Ás 21:30 horas, o grupo Camaño&Ameixeiras presentará o seu novo traballo “QUITAR O AIRE.” Este dúo, composto por Sabela Caamaño (acordeón cromático) e Antía Ameixeiras (violín e voz), ofrecerá unha actuación onde resignifican e actualizan os códigos da música de raíz, dando un volantazo ao seu son, elevando a mística e a profundidade e levando a sonoridade da tradición galega e ibérica á virulencia de planos más frontais e de músicas que saen das marxes dos xéneros. O evento é organizado pola Concellería de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes do Concello de Malpica.

O Concello de Malpica convida á veciñanza a gozar dun Nadal máxico con numerosas actividades programadas para celebrar estas datas na nosa localidade.