Luns 15°
Martes 14°
  4. Hoxe deron comenzo as novas rutas para a recollida de residuos urbanos especiais

3Xul 2023

Dende a concelleria de Servizos do Concello de Malpica lanzamos novas rutas para a recollida de residuos.

A empresa RGR Sostenible, S.L. fará a recollida e tamén deixará barriletes nos domicilios. Lembra que os residuos deben estar antes das 09.00 horas nas portas das vivendas.

Os refugallos que recollerán son os seguintes:

Aceite de cociña usado.

Graxas e manteigas

Pilas e baterías.

Lampadas.

Electrodomésticos e electrónicos pequenos do fogar.

Consumibles de impresoras.

Residuos téxtiles e roupa.

Restos metálicos pequenos do fogar.

LUNS 3 XULLO: Aviño, Cambre, Pedrosa- A Tremoa, Rabuceiras, A Raxeira, Brión, O Castro.

MARTES 4 XULLO: Feira Nova, Vilar, O Empalme, A Camposa, O Piñeiro, Rúa Santa Catalina vivendas con números pares ata A Plaza.

MÉRCORES 5 DE XULLO: Rúa Forno Novo, Rúa Mouróns, Rúa Santa Filomena, Rúa Xaviña, Canelas, Rúa Nova , Rúa Gaio, Praza Cruceiro, Rúa Costa, Rúa Boavista, Rúa Santa Catalina vivendas números impares.

XOVES 6 DE XULLO: Zona Polígono Industrial, Buño, Aldeola, O Ceán, A Lagoa, Loroxo, Algadán, Pozacas-Leduzo, Taraio, Cerqueda.

VENRES 7 DE XULLO: Pasacondia, Cortés, Filgueira, A Fonte dos Bois, Seixas, Vilarnovo, Piñeiros, Rúa Ventorrillo, Pedra Queimada, As Neves, A Camuza, Travesia I A Camuza A , Rúa Ventorrillo, Escorial.

LUNS 10 DE XULLO : Rúa Emilio González López, Areal, Praza Santa Lucía, Igrexa, Agros, Praza Fonte Vella, Barreiro , Travesía Orxeira, Rúa Orxeira, Travesia 1 As Neves, Travesia 5 Río.

MARTES 11 DE XULLO: Rúa As Neves, Travesia 2 Río, Travesía 3 Neves, Travesia 5 Neves, Rúa Neves B, Travesía 7 Río, Travesía 4 Río, Travesía 6 Río, Travesía 3 Río,Rúa Agra do Río, Travesía 2 Río, Travesía 1 Río, Rúa Camiño do Río, Eduardo Vila Fano.

MÉRCORES 12 DE XULLO : Praza do Cruceiro, R/ Tío Paz, R/ San Ramón, Travesía 1 San Ramon, Travesía 2 San Ramón, Atalaia, Altamira, R/ Ramona Criado, R/Mestra, R/Caldeirón, R/Eduardo Pondal, R/ Patria Galega, R/ Campo, R/Areal, R/Carreixo doMuiño, R/Antonio Montero, R/ Praia.

XOVES 13 DE XULLO: R/ Guardia Pardines, R/ Areal, R/Doctor Fleming, Canido, R/A Camuza C, Estrada DP4307 dende Malpica ata o desvío hacia Santiso, Travesia 2 A Camuza, Travesia 3 A Camuza, A Camuza C, Cancela de Areas, Vista, Pedrediña, Camiño daVist, R/ Agra de Lucas, R/ Arnado.

VENRES 14 DE XULLO: Estrada DP 4307 dende o desvío hacia Santiso ata Beo, Estrada DP4305 hacia Santiso, Santiso, Pontella, Cova, Castiñeiro, Sorrio, A Fonte Dorta, O Petón,R/ A Horta Nova, O Seixo, A Orxeira, Estrada Santo Hadrian.

LUNS 17 DE XULLO: Beo, Vigo, Estrada DP4307 dende Beo ata Seiruga, Seiruga.

MARTES 18 DE XULLO : Campelo, Barizo, Porto de Barizo, Avd. Agra de Lamas, Porto doFondo, As Casas Novas, Mens.

MÉRCORES 19 DE XULLO : Mens, O Miñon, Asalo, Bocelo, Badarra.

Todas las reacciones:1010